Aquesta setmana comencen les commemoracions de la Setmana Santa 2025, i el cap de setmana se celebrarà el Diumenge de Rams, que en el calendari litúrgic se situa com l’últim diumenge abans de Pasqua:
Horaris de les benediccions en les parròquies de L’Hospitalet
Parròquia Santa Eulàlia de Mèrida, en el Centri: 11.15 del matí
Parròquia de Sant Josep, en Enric Prat de la Riba: 12.30 del matí
Parròquia Mare de Déu de la Llum, en la Florida, avinguda Primavera: 11.30
Parròquia de la Mare de Déu de Bellvitge: 12.00 del matí
Parroquia Sant Joan Evangelista Av. d’Europa: 12h del matí
Parròquia de la Mare de Déu del Gornal: 12:00h del matí
Parròquia Nostra Senyora dels Desemparats a Collblanc-Torrassa, plaça Espanyola: 12.00 del matí
Parròquia de Santa Eulàlia de Provençana: 11.15 del matí
Parròquia Sant Benet de Can Serra: 12.00 del matí
Parròquia de Sant Isidre, a Santa Eulàlia: Als 12:30h, als Jardins Bisbe Joan Carrera
Parròquia de Sant Ramón Nonat a Collblanc: 11.30 del matí
Santa Gemma-Sant Antoni i Sant Enric a Pubilla Casis i Can Vidalet: Sant Enric a les 11.00, i a les 13.00 Santa Gemma i Sant Antoni a les 12:00Las Palmes
Les palmes són considerades obres d’artesania perquè estan treballades manualment i continuen una tradició molt antiga que, en molts casos, ha anat transcendint de generació en generació. En el cas dels nens petits, és tradició que li ho doni la seva padrina. Així, una vegada beneïda aquesta palma, es guarda en balcons de les cases per a beneir la mateixa, segons la tradició catòlica.
