El despreniment d’un mur de contenció sobre la via del tren que ha provocat un accident a Gelida amb un mort i més de trenta ferits, ha parat el servei de Rodalies en tota Catalunya, i a més ha interromput la circulació en sentit sud en la Ap-7, segons ha avançat el 3CatInfo.
El director del Servei Català de Trànsit, Ramon Lamiel, ha anunciat el tancament de l’autopista en sentit sud , a l’altura de Martorell, a partir de les 18.00 h d’aquest dimecres.
“És una intervenció de seguretat viària”, va apuntar Lamiel, qui va assegurar que és una decisió sol·licitada pel Ministeri de Transports i Mobilitat Sostenible, ja que ” existia risc d’ensulsiada”.
Lamiel també va explicar que, inicialment, el ministeri havia demanat tallar l’AP-7 en tots dos sentits, però finalment, es va acordar fer-ho només en sentit sud per l’afectació en la mobilitat que suposaria una restricció total.
El tall es mantindrà durant els pròxims dies, a l’espera que aquest dijous hi hagi noves avaluacions tècniques que determinin la seva durada concreta.