04/09/2026

Voleu saber com era “La primera carnisseria de l’Hospitalet”

El Centre d’Estudis de L’Hospitalet i l’Ateneu de Cultura Popular, us conviden a assistir a aquesta conferència

1700

Las llaves en cuestión pertenecen a un conocido grupo alemán de automóviles y son bastante comunes debido a sus funciones avanzadas, como apertura y cierre de puertas a distancia, y una llave bayoneta auxiliar para casos de batería agotada. Los - 1

04/09/2026

El Centre d’Estudis de L’Hospitalet i l’Ateneu de Cultura Popular, us conviden a la conferència: “La primera carnisseria de l’Hospitalet”, que tindrà lloc el proper  dimarts 15 de setembre de 2026 a les  18.30 hores a la sala d’actes de l’Ateneu (C/ Santa Anna, 1-7 de l’Hospitalet). La conferència anirà a càrrec de l’historiador i membre del CELH, Daniel Martí Alonso.

 La conferència analitza l’evolució de l’Hospitalet fins al segle XVIII, el funcionament del mercat alimentari local i la carnisseria com a servei públic, i el conflicte amb Barcelona per les pastures dins el marc del poder i la gestió municipal a l’època moderna.

 Daniel Martí Alonso

(L’Hospitalet de Llobregat, 1996). Graduat en Història (UB), Màster en Història i Identitats al Mediterrani Occidental (segles XV-XIX) (UV), Màster en Formació del Professorat d’Educació Secundària, Batxillerat i Formació Professional (UE). Ha treballat com a Conservador del patrimoni a l’Oficina de Patrimoni del Museu de Viladecans, Guia del Museu de Badalona, Monitor Esportiu del Consell Esportiu de L’Hospitalet i, actualment, professor de Geografia i Història del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

La seva línia principal de recerca és poder, conflicte i gestió municipal a l’època moderna.El Centre d’Estudis de L’Hospitalet i l’Ateneu de Cultura Popular, us conviden a la conferència: “La primera carnisseria de l’Hospitalet”, que tindrà lloc el proper  dimarts 15 de setembre de 2026 a les  18.30 hores a la sala d’actes de l’Ateneu (C/ Santa Anna, 1-7 de l’Hospitalet). La conferència anirà a càrrec de l’historiador i membre del CELH, Daniel Martí Alonso.

Daniel Martí Alonso